בניית אתר וורדפרס


ShowImage

למה כדאי לבנות אתר באמצעות תבניות וורדפרס?

כיום ניתן לראות מגמה שהולכת וגדלה ובה מנהלי עסקים רבים מבקשים מיוזמתם אתר בתבנית זו. ולמה אתם שואלים? יש לכך סיבות רבות ומצוינות:

  • להיות מקודם בגוגל
    מנוע החיפוש של גוגל מאוד אוהב לקדם אתרי וורדפרס, שבמקור שלה פותחה כמערכת נוחה לבלוגרים ובהמשך התפתחה למגוון שירותים לעסקים, אתרי תדמית וכן הלאה. כמובן שחשוב לציין כי מנוע החיפוש מאוד אוהב אתרים עם תכנים מקוריים ולכן חשוב מאוד לא להעתיק מאתרים אחרים תוכן, וגם לדאוג ולבדוק שלא מעתיקים מכם. במידה והאתר שלכם מסודר מבחינת קוד, בעל תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים אתם תוכלו בקלות למצוא את עצמכם ממוקמים במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל!
  • וורדפרס הינה מערכת בקוד פתוח, שזה תמיד דבר טוב.
    מפתחים משתפים בחינם פיתוחים, אחרים משפרים להם אותם. הם מפתחים גם גרסאות "פרו" שעליהם למעשה מרוויחים את הכסף. תחשבו על מרכז מידע ענק כמו המודל של ויקיפדיה טכנולוגיה שיתופית עצומה המאפשרת לכל אחד ואחת נגישות לפיתוח. דוגמא למערכות הפועלות במערכת קוד סגור היא אפל. וזאת גם הסיבה שכנראה לעולם לא תתקלו במפתחים ומנהלי אתרים עם מכשיר אייפון, זה פשוט נוגד את אמונתם בשיתוף המידע.
  • תבניות עיצוב מגוונות ומצוינות וכן, יש גם חינמיות!ShowImage
    במהלך השנים האחרונות יותר ויותר חברות מייצרות תבניות חינמיות לגולשים ותבניות פרימיום עם יותר פיצ'רים ואפשרויות. ראו לדוגמה בThemeForest. בניית אתר וורדפרס הינה בחירה מצוינת לעסקים ועצמאיים בכל הגדלים. וורדפרס החלה את דרכה כמערכת לבלוגים אך כיום הפכה לפלטפורמה גמישה להפליא המציעה מערכת ניהול תוכן חזקה ובעלת מאפיינים רבים הממצבים אותה כמובילה בתחום.
  • מערכת ניהול קלה ונוחה לתפעול
    לא לכולם הידע בהתקנת תבנית וורדפרס בשרת האחסון ורבים ירתעו רק מהמחשבה על כך. אולם, לא שיתקינו עבורכם את האתר תוכלו לנהל את התוכן לבד, לגמרי לבד (!) ללא צורך בהבנת קוד. יצירת עמוד תוכן היא קלה, פשוטה ומאוד אינטואיטיבית.
  • תוספים ושדרוגים לאתר בלחיצת כפתור
    רוצים כפתור פיי פאל המיועד ללקוחות המעוניינים לרכוש מוצר מהאתר שלכם? מעוניינים להכניס כפתורי רשתות חברתיות לשיתוף? אתם יכולים לעשות זאת לגמרי לבד! ושוב, ללא צורך או הבנה בקוד.
    מפתחי וורדפרס מפתחים ללא הרף תוספים נוחים ופשוטים המשדרגים משמעותית את האתר. לרוב, אם האתר קטן ולא מצריך מידע נרחב מידי השימוש בתוספים חינמיים יספיק לכם. במידה ורוצים להרחיב ולשדרג את האתר מומלץ לפנות למנהל הטכני שלכם שיעזור לכם בעניין זה.
  • מערכת וורדפרס מותאמת למובייל – רספונסיבית
    אחד מהיתרונות הגדולים של מערכת וורדפרס היא שכל התבניות שלה, גם החינמיות מותאמות למובייל וטאבלטים.
    נכון שכדאי תמיד לבצע התאמות יותר מדויקות למובייל אם רוצים אתר בעל נגישות גבוהה במיוחד, אולם ברוב המקרים מספיקה הרספונסיביות שמציעה וורדפרס בברירת המחדל שלה.

כמובן שקצרה היריעה מלהכיל את כל היתרונות של המערכת הכל כך מעולה של WordPress ובמאמר זה הצגנו את מירב היתרונות שלה.
רוצים לדעת יותר איך להקים אתר כמו שצריך? רוצים לקבל הצעה משתלמת ביותר ולהינות מהשירות הכי מקצועי ואישי שיש, צרו קשר עוד היום וחברת Design8Net תשמח לעמוד לרשותכם.

רוצים לבנות אתר וורדפרס?


או הזמינו באחת מחברות אחסון אתרי וורדפרס

box.co.il greengeeks.com siteground.com dreamhost.com bluehost.com hostgator.com